FAQ 

Είναι απαραίτητο να κάνω εγγραφή για να παραγγείλω από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να κάνετε εγγραφή για να παραγγείλετε απο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Μπορείτε πολύ εύκολα να προσθέσετε τα προιόντα που επιθυμείτε στο καλάθι. Μόλις ολοκληρώσετε την διαδικασία αυτή, πατάτε κλικ στο κουμπί πληρωμή και στο επόμενο σημείο μπορείτε αμέσως να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ώς απλός επισκέπτης. Αν φυσικά ενδιαφέρεστε να κάνετε εγγραφή μπορείτε πολύ εύκολα απο το ίδιο ακριβώς σημείο να επιλέξετε την επιλογή εγγραφη.

Υπάρχει κάποιος λόγος να μπω στη διαδικασία να κάνω εγγραφή στη σελίδα σας;

Φυσικά και υπάρχει λόγος να κάνεις εγγραφή στην σελίδα μας και για αυτό το λόγο θα σου προτείναμε να δημιουργήσεις λογαριασμό. Δημιουργώντας έναν λογαριασμό στο pakketo, θα έχεις την δυνατότητα ανα πάσα στιγμή και στο μέλλον να ενημερώνεσε για την κατάσταση των παραγγελιών σου, να παρακολουθείς το ιστορικό των παραγγελιών σου, να επεξεργαστείς τα στοιχεία του λογαριασμού σου, να αποκτήσεις την ευκαιρία να κερδίσεις μοναδικές εκπτώσεις και να ενημερώνεσε για μοναδικές προσφορές.

Τι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν για να εξωφλήσω την παραγγελία μου;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι παρακάτω: Τραπεζική κατάθεση Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα Paypal Klarna

Με ποιον τρόπο θα μου στείλετε τα προιόντα που θέλω να παραγγείλω;

Την παραγγελία σας θα την παραδόσουμε με συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών ή με courier. Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα σας εμφανιστούν στο καλάθι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής.Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής που θα εμφανιστούν εξαρτώνται απο τον όγκο και την περιοχή που θα επιλέξετε να παραδοθούν τα προιόντα. Αναλυτικά οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής ή παραλαβής της παραγγελίας σας είναι οι παρακάτω: COURIER - ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ -ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ -ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ

Θα μπορούσα να παραλαβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;

Απο την στιγμή που θα παραδόσουμε την παραγγελία σας στην εταιρεία μεταφορών , υπεύθυνη για την ημέρα και την ώρα παράδοσης είναι η εταιρεία μεταφορών. Απο την στιγμή που φτάσει η περαγγελία στην περιοχή σας, η εταιρεία μεταφορών θα σας καλέσει για να σας ενημερώση για την ημέρα και την ώρα παράδοσης. Οπότε αν επιθυμείτε να παραλάβετε κάποια συγκεκριμένη ώρα μπορείτε να κλείσετε ραντεβού(εφόσον είναι εφικτό) με την εταιρεία μεταφορών που θα σας καλέσει κατόπιν συννενόησης.

Θα μπορούσε η μεταφορική εταιρεία να μου μεταφέρει τα πράγματα μέσα στο σπίτι μου ή να μου τα ανεβάσει σε όροφο;

Εφόσον έχετε επιλέξει η παραγγελία σας να παραδοθεί με μεταφορική εταιρεία με παράδοση στο πεζοδρόμιο, τότε η παράδοση θα γίνει έως το πεζοδρόμιο της διεύθυνσης σας. Αν επιθυμείτε να σας μεταφέρουν τα προιόντα μέσα στον χώρο σας, τότε για αυτή την υπηρεσία υπάρχει έξτρα χρέωση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε κάτι τέτοιο θα πρέπει να καλέσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πριν αποσταλλεί η παραγγελία σας για να σας ενημερώσουμε αν είναι εφικτό.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής που πρέπει να πληρώσω για την αποστολή της παραγγελίας μου;

Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από τα ογκομετρικά χαρακτηριστικά και τη διεύθυνση παράδοσης. Για να υπολογίσετε τα μεταφορικά μπορείτε να διαλέξετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, να τα προσθέσετε στο καλάθι αγορών, να πατήσετε πληρωμή για να μεταφερθείτε στην καρτέλα συμπλήρωσης των προσωπικών σας στοιχείων και αφού συμπληρώσετε την διεύθυνση όπου θα παραδοθούν τα προϊόντα, θα σας εμφανίσει αυτόματα το ακριβές κόστος αποστολής

Μου αρέσει ενα προιόν αλλα θα το ήθελα σε άλλο χρώμα και σε άλλη διάσταση.

Όλα μας τα προϊόντα διατίθενται στις διαστάσεις και στα χρώματα που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και δεν υπάρχει δυνατότητα κατασκευής επίπλων κατά παραγγελία.

Τα προιόντα που θα παραγγείλω έχουν εγγύση;

Όλα μας τα προιόντα ελέγχονται πριν σταλούν στον χώρο σας. Μέχρι να παραλάβετε είμαστε υπέυθυνοι για την ασφάλεια των προιόντων σας και εγγυόμαστε πως για οποιαδήποτε φθορά συμβεί κατα την μεταφορά, θα σας καλύψουμε 100%. Απο την στιγμή που το προιόν συναρμολογηθεί ή χρησιμοποιθεί δεν παρέχουμε καμία εγγύηση σε περίπτωση κάποιας βλάβης στο μέλλον.

Τι πρέπει να κάνω μόλις παραλάβω την παραγγελία μου;

Μόλις παραλάβετε την παραγγελία σας, ελέγχεται διεξοδικά όλα τα μέρη των προϊόντων για τυχόν ελαττώματα και εφόσον όλα τα προϊόντα είναι σε άριστη κατάσταση μπορείτε να προχωρήσετε στην συναρμολόγηση. Αυτός ο έλεγχος δεν είναι απαραίτητο να γίνει την στιγμή ακριβώς που το παραλαμβάνεται. Άν όμως την στιγμή της παραλαβής διαπιστώσετε ότι το δέμα που σας παραδίδει η μεταφορική εταιρεία είναι σε κακή κατάσταση, καλό θα έιναι να προχωρήσετε σε άρνηση παραλαβής εκείνη την στιγμή.

Τι πρέπει να κάνω αν το προιόν που παρέλαβα είναι ελλατωματικό;

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν το οποίο έχει ελάττωμα επικοινωνείτε μαζί μας για την άμεση διευθέτηση της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε μορφής συναρμολόγησης.

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλα τελικά δεν μου αρέσει και θέλω να το επιστρέψω,Μπορώ;

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν το οποίο δεν σας αρέσει επικοινωνείτε μαζί μας για την άμεση διευθέτηση της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε μορφής συναρμολόγησης. Τα αρχικά έξοδα αποστολής καθώς και τα έξοδα επιστροφής δεν επιστρέφονται.

Επέστρεψα την παραγγελία μου επειδή δεν ήμουν ικανοποιημένος με το προιόν και δεν επιθυμώ να πάρω κάτι άλλο.Γινετε επιστροφή χρημάτων;

Σε περίπτωση που δεν σας αρέσει το προϊόν τότε γίνεται επιστροφή χρημάτων εκτός του κόστους των μεταφορικών αποστολής και επιστροφής.