Refund and Returns Policy

Τα προιοντά που θα παραγγείλω έχουν εγγύηση;

Όλα μας τα προιόντα ελέγχονται πριν σταλούν στον χώρο σας. Μέχρι να παραλάβετε είμαστε υπέυθυνοι για την ασφάλεια των προιόντων σας και εγγυόμαστε πως για οποιαδήποτε φθορά συμβεί κατα την μεταφορά, θα σας καλύψουμε 100%. Απο την στιγμή που το προιόν συναρμολογηθεί ή χρησιμοποιθεί δεν παρέχουμε καμία εγγύηση σε περίπτωση κάποιας βλάβης στο μέλλον.

Τι πρέπει να κάνω μόλις παραλάβω την παραγγελία μου;

Μόλις παραλάβετε την παραγγελία σας, ελέγχεται διεξοδικά όλα τα μέρη των προϊόντων για τυχόν ελαττώματα και εφόσον όλα τα προϊόντα είναι σε άριστη κατάσταση μπορείτε να προχωρήσετε στην συναρμολόγηση. Αυτός ο έλεγχος δεν είναι απαραίτητο να γίνει την στιγμή ακριβώς που το παραλαμβάνεται. Άν όμως την στιγμή της παραλαβής διαπιστώσετε ότι το δέμα που σας παραδίδει η μεταφορική εταιρεία είναι σε κακή κατάσταση, καλό θα έιναι να προχωρήσετε σε άρνηση παραλαβής εκείνη την στιγμή.

Τι πρέπει να κάνω αν το προιόν που παρέλαβα είναι ελλατωματικό;

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν το οποίο έχει ελάττωμα επικοινωνείτε μαζί μας για την άμεση διευθέτηση της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε μορφής συναρμολόγησης.

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλα τελικά δεν μου αρέσει και θέλω να το επιστρέψω,Μπορώ;

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν το οποίο δεν σας αρέσει επικοινωνείτε μαζί μας για την άμεση διευθέτηση της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε μορφής συναρμολόγησης. Τα αρχικά έξοδα αποστολής καθώς και τα έξοδα επιστροφής δεν επιστρέφονται.

Επέστρεψα την παραγγελία μου επειδή δεν ήμουν ικανοποιημένος με το προιόν και δεν επιθυμώ να πάρω κάτι άλλο.Γινετε επιστροφή χρημάτων;

Σε περίπτωση που δεν σας αρέσει το προϊόν τότε γίνεται επιστροφή χρημάτων εκτός του κόστους των μεταφορικών αποστολής και επιστροφής.